Kunnen we u ergens mee helpen?
In deze sectie vindt u alle antwoorden op vragen over het 24 hour safe plan. Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Stuur ons een e-mail en u krijgt zo spoedig mogelijk bericht!
Vragen & antwoorden
Ik heb een RRS 24 Safe Plan contract afgesloten, vanaf welke datum kan ik gebruikmaken van mijn contract?
Het RRS 24 Safe Plan kent een wachttijd van 1 maand vanaf het moment dat u het contract heeft aangevraagd. Na deze periode kunt u uw verstopping onder contract bij ons melden.
Kan de contractprijs ook in 12 termijnen worden geïncasseerd?
Het RRS 24 Safe Plan is een contractvorm voor particuliere huiseigenaren tegen een scherp tarief. Dit tarief kunnen we hanteren door processen zo efficiënt mogelijk in te richten en de contractprijs in één keer vooruit te incasseren. Helaas bieden we daarom niet de mogelijkheid om de contractprijs in twaalf termijnen te incasseren.
Ik ga verhuizen, kan ik mijn RRS 24 Safe Plan contract meeverhuizen?
Nee, het contract is afgesloten voor het huidige adres. Sommige woningen komen niet in aanmerking voor een RRS 24 Safe Plan contract. U kunt hier het verhuisformulier invullen. We zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk behandelen en het nieuwe adres beoordelen.
Hoe kan ik het rekeningnummer van mijn automatische incasso wijzigen?
U kunt het rekeningnummer voor automatisch incasso wijzigen via het formulier dat u hier kunt vinden. U bent hierbij wel het contractnummer van uw 24 Safe Plan benodigd. Heeft u dit niet bij de hand? Neem dan telefonisch contact op via 088 - 030 13 13 en kies voor optie 3.
Hoe kan ik mijn RRS 24 Safe Plan opzeggen?
Om uw RRS 24 Safe Plan op te zeggen kunt u het contactformulier invullen.